REFRESH RETAIL 2019

Konferencen er udsolgt, men det er muligt at komme på venteliste.

Innovation, Inspiration og Input til handling

Detailhandlen har aldrig indfundet sig i en større transformationstid end nu, hvor vi ser et stort skifte indenfor forbrugeradfærd- og værdier, drevet af teknologi og nye, innovative aktører i branchen, der konstant disrupter og driver forbrugernes forventninger til retailere og brands opad samt en yngre forbrugergruppe, der er vokset op som midtpunkt for den digitale transformation og nu baner vejen for helt ny shoppeadfærd og værdigrundlag. Hvor de fysiske butikker tidligere primært var transaktionscentre med salget som den afgørende faktor for eksistensberettigelsen, har de nu fået en ny rolle hos forbrugerne.

Kom med på årets retailkonference Refresh Retail, og bliv bl.a. klogere på:

  • Kundeadfærd- og krav – sådan vinder du fremtidens forbrugere
  • Globale retailtrends, der vil dominere branchen i 2019
  • Hvordan man vinder med Amazon
  • Skabelse af unikke kundeoplevelser
  • Hvordan der skabes en vindende position på markeder med høj onlinevækst
  • Hvordan der arbejdes målrettet med innovation i retail

Gå ikke glip af bl.a.:

Alessia De Col
Business Development Italy & Spain, Amazon Locker & Pickup
Læs mere

How to attract customers and drive traffic to the physical store

The world of retail as we know it is changing drastically with players like Amazon setting new standards for the customer experience. Even though Amazon is not yet established in Denmark, the company remains the talk of the town and is already among the top five of the Danes preferred web stores. Gain insight into the world of Amazon and hear Alessia De Col reveal how to attract customers and drive foot traffic to stores by working with Amazon Lockers.

Mei Chen
Senior Manager, Alibaba Group, UK & Nordics
Læs mere

Opdateres

Edward Moreno
Deputy Country Retail Manager, IKEA USA
Læs mere

How to deliver seamless experiences through customer centricity

Most consumers have grown up with frequent trips to their local IKEA store, being the go-to destination for home improvement through all life stages. How do you secure development in a 60 year old business and stay relevant in a rapid changing consumer environment? Find out how IKEA creates seamless customer experiences through a great focus on leadership & people, customer centricity and clear business objectives and hear Edward Moreno reveal how IKEA is winning the customers today, tomorrow, and in the future.

Majken Pape
CEO, Skousen
Læs mere

Hvordan vinder man i den fysiske butik i et transparent marked domineret af priskrig

Når de danske forbrugere skal have nye hvidevarer, vælger flere og flere at tage turen til en af Skousens fysiske butikker. Skousen ridder på en bølge af succes i en presset branche. Lær, hvordan man skaber en god retailforretning og vinder i de fysiske butikker i en branche domineret af prispres, og hvor e-handlen har sat forbrugeren i førersædet.

Henrik Wieben,
Landechef, HiFi Klubben
Læs mere

Engagerende kundeoplevelser i den fysiske butik: sådan vinder du kunderne i en digital verden

På detailmarkedet er især elektronikbranchen præget af stor gennemsigtighed. E-handlen og et øget fokus på online har skabt et stort prispres og kunder, for hvem prissammenligning, showrooming og webrooming er en naturlig del af kunderejsen. Nu er endnu en trussel på vej mod dansk detailhandel: Amazon. Hør landechef Henrik Wieben fra HiFi Klubben fortælle om, hvordan man vinder kunderne i en verden domineret af online, samt hvordan kæden forbereder sig på Amazons indtog i Danmark med et fokus på stærke lydoplevelser og en ny rolle til butikkerne.

Michel Koch
Director, Institute of Connected Commerce, Frankrig
Læs mere

Do’s and Don’ts in Digital Transformation
Lessons learned from Sony Music, M&S, TIME Inc., and more

All over the world, retailers and brands are struggling on their digital transformation journey.
Learn about the digital transformation obstacles, how you overcome them, and hear Michel Koch’s personal learnings from running digital transformation inside large corporates such as Sony Music, Marks & Spencer International and more recently TIME Inc. UK. With more than 20 years of experience within digital retail and media, Michel will share his insights on how to manage digital transformation from a business, people, and brand point of view.

Lars Mansfeld-Giese,
CEO, Real Coffee
Læs mere

Hvordan får man succes med Amazon?

Mens det rygtedes, at Amazon har kurs mod Danmark, forsøger skræmte danske retailere at helgardere sig mod gigantens indtog. Hos Real Coffee frygter man ikke Amazon, men omfavner i stedet for platformen, hvilket har fået omsætningen til at stige med fem pct. om måneden på det britiske marked. Hør om bagsiden og forsiden af medaljen fra adm. direktør Lars Mansfeld-Giese, og få hemmeligheden på, hvordan man opnår succes med Amazon.

Dorte Wimmer
Director, Retail Institute Scandinavia
Læs mere

Sådan vinder du i fremtidens retail

Retailscenen er under kraftig forandring. Forbrugerforventningerne er tårnhøje, og vil man vinde fremtidens forbrugere, kræver det nytænkning og innovation. Dorte Wimmer præsenterer de nyeste indsigter på de danske forbrugere fra Retail Institute Scandinavia samt de 4 trends, der vil dominere retail i 2019 fra publikationen Global Retail Trends & Innovations 2019 suppleret af best practice-cases fra ind- og udland.

Kirsti K. Berg
Brand & Communications Counselor, Euronics/Elon NO

Læs mere

Reduce visual noise in the customer experience
As customers’ expectations to the customer experience across platforms are growing, the communication in-store and the need for local customization is more important than ever. Effective communication must be clear across all platforms, and in today’s rapidly changing consumer landscape, where demands to the shopping experience and local conditions are constantly changing, the flexibility in the replacement of store signage is just as essential in the adaption to customers’ fast changing preferences. Learn how to easily and quickly secure consistent, locally adapted and updated communication in the store.

Mark Stewart Pedersen, CEO, NaviPartner

Læs mere

Sådan øger du kundetilfredsheden og optimerer lagerbeholdningen med ny teknologi
Dine kunder ønsker en nem, hurtig og gnidningsløs omnichannel-oplevelse. Vejen til at indfri den forventning og samtidig sikre din forretnings rentabilitet går gennem digitalisering og teknologisk innovation. For selvom du har det rette produkt og den rette butiksplacering, risikerer du, at kunden går sin vej, hvis du ikke har produktet i den rette størrelse eller farve. Dermed er det afgørende at have et præcist overblik over lagerbeholdningen. I denne session kan du opleve, hvordan du ved hjælp af teknologier som Mixed Reality og RFID kan gennemføre en lageroptælling på en times tid og med en præcision tæt på 100 %.

Villy Gravengaard, Vice President, Digital Solutions, EG

Læs mere

I fremtiden er forskellen mellem online og offline shopping fortid
Fremtidens (og mange af nutidens) forbrugere skelner ikke mellem online og offline kundeoplevelser. De detailhandlere, som forstår at bruge machine learning, chatbots, virtual reality og augmented reality er dem, som bedst vil lykkes med at tiltrække og fastholde fremtidens kunder. Kom og få konkrete bud og eksempler på, hvordan de nye teknologier kan gøre dig i stand til at tilbyde kunderejser, som sikrer fastholdelse, høj kundetilfredshed og loyale fortalere for din virksomhed og dine produkter.

Anette Gry Gabriel, Salgschef, PostNord, Danmark

Læs mere

360 graders logistik i en omnichannelverden
Nye måder at handle på og historisk høje forventninger til udvalg, tilgængelighed og valgfrihed lægger stærkt pres på fremtidens retail. Det stiller store krav til logistikken fra produktion og lager over butik og ud til forbrugerne. Logistik er ikke bare distribution af en vare fra A til B, men en 360 graders indsats, der favner hele forretningens flow og skaber digital merværdi i form af gode kundeoplevelser og effektiv kundestrøm. Hør Anette Gry Gabriel fortælle, hvordan PostNord arbejder med omnichannel og giver retailkunderne en sømløs overgang mellem fysisk og digitalt, der er strategisk funderet i din forretning.

Du får:

  • Præsentation af de nyeste studier af de danske forbrugere
  • Indsigt i de globale retailtrends, der vil domiere retail i 2019
  • Inspiration fra stærke danske og internationale brands og retailers
  • Bogen Global Retail Trends & Innovations 2019, som lanceres på konferencen
  • Netværk med andre deltagere, der er passioneret omkring retail og kundeoplevelser

Konferencen i 2018 blev udsolgt og havde venteliste, så køb din billet allerede i dag.

Skriv mig og mine kollegaer på venteliste

Husk at angive CVR nr., evt. PO-nummer, navn, mail og titel på alle.

Pris

Medlemmer af Retail Institute Scandinavia: 2.995 kr.
Øvrige: 3.795 kr.
Priserne er eks. moms

Målgruppe

Alle, der brænder for retail, hvad enten man arbejder for eller med en detailhandelskæde, et brand, rekruttering eller er leverandør til retail, herunder CIO, CEO, CMO, CFO, CTO

Tid & Sted

Onsdag d. 30.01.2019
8.30-16.15 Center for Ledelse v/Østerport station, København

Konferencepartnere:

OKI, SAS Institute, Postnord, MultiQ, EG & NaviPartner

Bemærk venligst afbudsregler
Afbud modtaget senest 14 dage før konferencedagen giver refusion på 60 pct. af konferencegebyret
Afbud mellem 13 og 8 dage før giver refusion på 40 pct. af indbetalt konferencegebyr.
Afbud senere end 7 dage før giver ikke refundering, men pladsen kan altid benyttes af en anden person.

Refresh Retail 2018:
Udsolgt ved +200 deltagere
Deltagere på Refresh Retail 2018:
82 % vil deltage igen i 2019
Deltagere på Refresh Retail 2018:
88 % vil anbefale konferencen til en kollega