REFRESH RETAIL 2019

Innovation, Inspiration og Input til handling

Detailhandlen har aldrig indfundet sig i en større transformationstid end nu, hvor vi ser et stort skifte indenfor forbrugeradfærd- og værdier, drevet af teknologi og nye, innovative aktører i branchen, der konstant disrupter og driver forbrugernes forventninger til retailere og brands opad samt en yngre forbrugergruppe, der er vokset op som midtpunkt for den digitale transformation og nu baner vejen for helt ny shoppeadfærd og værdigrundlag. Hvor de fysiske butikker tidligere primært var transaktionscentre med salget som den afgørende faktor for eksistensberettigelsen, har de nu fået en ny rolle hos forbrugerne.

Kom med på årets retailkonference Refresh Retail, og bliv bl.a. klogere på:

  • Kundeadfærd- og krav – sådan vinder du fremtidens forbrugere
  • Globale retailtrends, der vil dominere branchen i 2019
  • Hvordan man vinder med Amazon
  • Skabelse af unikke kundeoplevelser
  • Hvordan der skabes en vindende position på markeder med høj onlinevækst
  • Hvordan der arbejdes målrettet med innovation i retail

EARLY BIRD: 2 for 1*

*Medlemmer af Retail Institute Scandinavia: 2 for 1 (2.995 kr.)
Øvrige: 3.295 kr. (normalpris: 3.795 kr.)

Priserne er eks. moms. Early Bird gælder t.o.m. 30.11.2018

Gå ikke glip af bl.a.:

Edward Moreno
Deputy Country Retail Manager, IKEA USA

Michel Koch
Director, Institute of Connected Commerce, Frankrig
Læs mere

Do’s and Don’ts in Digital Transformation
Lessons learned from Sony Music, M&S, TIME Inc., and more

All over the world, retailers and brands are struggling on their digital transformation journey.
Learn about the digital transformation obstacles, how you overcome them, and hear Michel Koch’s personal learnings from running digital transformation inside large corporates such as Sony Music, Marks & Spencer International and more recently TIME Inc. UK. With more than 20 years of experience within digital retail and media, Michel will share his insights on how to manage digital transformation from a business, people, and brand point of view.

Majken Pape
CEO, Skousen
Læs mere

Hvordan vinder man i den fysiske butik i et transparent marked domineret af priskrig

Når de danske forbrugere skal have nye hvidevarer, vælger flere og flere at tage turen til en af Skousens fysiske butikker. Skousen ridder på en bølge af succes i en presset branche. Lær, hvordan man skaber en god retailforretning og vinder i de fysiske butikker i en branche domineret af prispres, og hvor e-handlen har sat forbrugeren i førersædet.

Lars Mansfeld-Giese,
CEO, Real Coffee
Læs mere

Hvordan får man succes med Amazon?

Mens det rygtedes, at Amazon har kurs mod Danmark, forsøger skræmte danske retailere at helgardere sig mod gigantens indtog. Hos Real Coffee frygter man ikke Amazon, men omfavner i stedet for platformen, hvilket har fået omsætningen til at stige med fem pct. om måneden på det britiske marked. Hør om bagsiden og forsiden af medaljen fra adm. direktør Lars Mansfeld-Giese, og få hemmeligheden på, hvordan man opnår succes med Amazon.

Henrik Wieben,
Landechef, HiFi Klubben
Læs mere

Engagerende kundeoplevelser i den fysiske butik: sådan vinder du kunderne i en digital verden

På detailmarkedet er især elektronikbranchen præget af stor gennemsigtighed. E-handlen og et øget fokus på online har skabt et stort prispres og kunder, for hvem prissammenligning, showrooming og webrooming er en naturlig del af kunderejsen. Nu er endnu en trussel på vej mod dansk detailhandel: Amazon. Hør landechef Henrik Wieben fra HiFi Klubben fortælle om, hvordan man vinder kunderne i en verden domineret af online, samt hvordan kæden forbereder sig på Amazons indtog i Danmark med et fokus på stærke lydoplevelser og en ny rolle til butikkerne.

Dorte Wimmer
Director, Retail Institute Scandinavia
Læs mere

Sådan vinder du i fremtidens retail

Retailscenen er under kraftig forandring. Forbrugerforventningerne er tårnhøje, og vil man vinde fremtidens forbrugere, kræver det nytænkning og innovation. Dorte Wimmer præsenterer de nyeste indsigter på de danske forbrugere fra Retail Institute Scandinavia samt de 4 trends, der vil dominere retail i 2019 fra publikationen Global Retail Trends & Innovations 2019 suppleret af best practice-cases fra ind- og udland.

Og mange flere

Du får:

  • Præsentation af de nyeste studier af de danske forbrugere
  • Indsigt i de globale retailtrends, der vil domiere retail i 2019
  • Inspiration fra stærke danske og internationale brands og retailers
  • Bogen Global Retail Trends & Innovations 2019, som lanceres på konferencen
  • Netværk med andre deltagere, der er passioneret omkring retail og kundeoplevelser

Konferencen i 2018 blev udsolgt og havde venteliste, så benyt dig af den attraktive Early Bird, 2 for 1, allerede i dag

Tilmelding

Tilmeld dig på vores mail herunder.
Husk at angive CVR nr., evt. PO-nummer, navn, mail og titel på alle deltagere ved tilmelding.

Pris – Early Bird indtil 30. november

Medlemmer af Retail Institute Scandinavia: 2 for 1 (2.995 kr.)
Øvrige: 3.295 kr. (normalpris: 3.795 kr.)
Priserne er eks. moms

Målgruppe

Alle, der brænder for retail, hvad enten man arbejder for eller med en detailhandelskæde, et brand, rekruttering eller er leverandør til retail, herunder CIO, CEO, CMO, CFO, CTO

Tid & Sted

Onsdag d. 30.01.2019
8.30-16.15 Center for Ledelse v/Østerport station, København

Konferencepartnere:

OKI, SAS Institute, Postnord, MultiQ, EG & NaviPartner

Bemærk venligst afbudsregler
Afbud modtaget senest 14 dage før konferencedagen giver refusion på 60 pct. af konferencegebyret
Afbud mellem 13 og 8 dage før giver refusion på 40 pct. af indbetalt konferencegebyr.
Afbud senere end 7 dage før giver ikke refundering, men pladsen kan altid benyttes af en anden person.

Refresh Retail 2018:
Udsolgt ved +200 deltagere
Deltagere på Refresh Retail 2018:
82 % vil deltage igen i 2019
Deltagere på Refresh Retail 2018:
88 % vil anbefale konferencen til en kollega