Refresh Retail

Sådan vinder du i fremtidens retail

Hvordan ser retail ud om ti år? Ingen ved det, men nye aktører som Alibaba og Amazon ændrer for altid kundernes indkøbsadfærd og forventninger. Ikke kun for dem selv, men for resten af branchen.

Måden, hvorpå forbrugerne shopper, er i større forandring end nogensinde før. Tiden er kommet til at forstå, omfavne og imødekomme forandringer gennem innovation og fornyelse. Men hvordan gøres dette? I den nye bog ’Refresh Retail’ forsøger vi at give svar på, hvordan man gennem indsigt og forståelse af kundernes expectations, skaber unikke experiences med morgendagens teknologi og medarbejdernes expertise i centrum. Bogens indhold er baseret på flere års monitorering af de internationale, men i høj grad de danske forbrugere krydret med masser af internationale og danske cases, som man kan lade sig inspirere af.

Bogen er inddelt i fire sektioner:

  • Expectations: forbrugerne i forandring
  • Experience: fra salgskanal til oplevelsesunivers
  • Expertise: the DigiHuman touch
  • 10 dybdegående cases med Danmarks måske bedste retailers pt.

Bogen giver svar på:

  • Hvordan du vinder nutidens og fremtidens forbrugere
  • Hvordan der kan arbejdes med innovation for at imødekomme den ændrede forbrugeradfærd
  • Hvordan butikker og brands kan skabe unikke oplevelser i fremtiden
  • Hvilke roller fremtidens butik og medarbejder har
  • Hvilke muligheder teknologien åbner op for
  • Hvordan ser danskerne på retail som karrierevej, og hvordan tiltrækkes fremtidens talenter
  • Hvordan skabes en attraktiv arbejdsplads i retail, og hvad kræver det af ledelsen
  • Hvordan 10 førende retailers i Danmark oplever ændringer i forbrugernes forventninger, og hvordan de arbejder med Experiences og Expertise for at vinde i dag, i morgen og for altid

Bogen er spækket med globale best practise-cases til inspiration, som bogens forfatter, Dorte Wimmer, selv har besøgt verden over. Derudover har en række førende danske retailers givet input til bogen, hvorfor du til slut i kan læse ti danske succesfulde retailers bud på den gode kundeoplevelse.

Vi kommer også gerne ud og holder et foredrag, så du får en solid forståelse af fremtidens forbruger. Du kan læse mere om foredraget her.

Læs mere om bogens forfatter Dorte Wimmer her.

Pris

DKK 695,- (ved løssalg, ex moms & forsendelse)

Udgivelse

Februar 2018

Kontakt

For yderligere oplysninger eller spørgsmål, kontakt Dorte Wimmer på dw@retailinstitute.dk eller telefon +45 40 32 98 10.

Category
bøger