Hvordan ser retail ud om ti år? Ingen ved det, men nye aktører som Alibaba og Amazon ændrer for altid kundernes indkøbsadfærd og forventninger. Ikke kun for dem selv, men for resten af branchen.
Måden, hvorpå forbrugerne shopper, er i større forandring end nogensinde før. Tiden er kommet til at forstå, omfavne og imødekomme forandringer gennem innovation og fornyelse. Men hvordan gøres dette? I den nye bog ’Refresh Retail’ forsøger vi at give svar på, hvordan man gennem indsigt og forståelse af kundernes expectations, skaber unikke experiences med morgendagens teknologi og medarbejdernes expertise i centrum. Bogens indhold er baseret på flere års monitorering af de internationale, men i høj grad de danske forbrugere krydret med masser af internationale og danske cases, som man kan lade sig inspirere af.
Bogen er inddelt i fire sektioner:
Bogen giver svar på:
Bogen er spækket med globale best practise-cases til inspiration, som bogens forfatter, Dorte Wimmer, selv har besøgt verden over. Derudover har en række førende danske retailers givet input til bogen, hvorfor du til slut i kan læse ti danske succesfulde retailers bud på den gode kundeoplevelse.
Vi kommer også gerne ud og holder et foredrag, så du får en solid forståelse af fremtidens forbruger. Du kan læse mere om foredraget her.
DKK 695,- (ved løssalg, ex moms & forsendelse)
Bestil her
Februar 2018
For yderligere oplysninger eller spørgsmål, kontakt Dorte Wimmer på dw@retailinstitute.dk eller telefon +45 40 32 98 10.