Skip to main content

Refresh Retail

KONFERENCE

D. 12 marts 2025
København

Sådan shopper GEN Z – klar til nye krav?

marts 12, 2025 kl. 08:00 – kl. 15:30

Årets mest indsigtsfulde retail-konference: Refresh Retail!

Gen Z er nutidens og fremtidens købestærke forbrugere, og derfor er det så vigtigt, vi forstår dem. For der bliver stadig stillet nye krav til detailhandlen, og deres værdier og forventninger ændrer spillets regler. På årets retail konference får du indsigten, strategierne og værktøjerne til at forstå og møde denne generation.
De er ikke bare forbrugere – de er trendsættere, der påvirker alle andre generationer. 

Vil du sikre din virksomheds relevans og vækst? Så skal du forstå Gen Z.

På konferencen kommer vi hele vejen rundt, så du ikke bare lære Z’erne bedre at kende – du kommer også til at blive klogere på, hvordan du får dem ind i din butik og får dem til at komme igen. Vi har inviteret nogle af branchens allerbedste, som vil fortælle om konkrete cases, der virker, så du også kan blive klædt på til fremtidens handel.

Det er, kort sagt, en dag, du ikke bør gå glip af.

Shoppingbags

Det får du på Refresh Retail 2025:

  • Danske succeshistorier: Lær af danske virksomheder, der har knækket koden til at tiltrække og fastholde Gen Z.
  • Eksklusive internationale cases: Hør om unikke og succesfulde tiltag fra udenlandske brands, der rammer plet hos Gen Z.
  • Nyt studie: Vi præsenterer for allerførste gang resultaterne af et spritnyt, dansk studie af Gen Z’s forbrugsvaner.
  • Praktiske værktøjer: Du kommer hjem med masser af idéer, metoder og inspiration, du kan implementere direkte i din forretning.
  • Netværk: Du møder branchens ledende aktører og kan udveksle erfaringer med andre, der arbejder med Gen Z og retail.
  • Retail Customer Awards: Vi afslører kundernes favoritter

    Få indsigt og inspiration fra:

    Normal

    Shopping eldorado for Gen Z

    Hvad er det, Normal kan, som tiltrækker Gen Z?

    Læs mere her

    Til trods for sin meget korte eksistens, er Normal en retailer, der virkelig har taget de unge med storm. Kombinationen af gode priser og eventyrjagten med at finde det, man ikke vidste, man manglede, er gået rent ind hos Generation Z.

    Hør om den enorme udvikling Normal er i, og kom tæt på virksomheden, der ekspanderer voldsomt på tværs af Europa. Forstå hvad det helt præcist er, Normal gør, for at lykkedes med at få Z’erne til at komme igen og igen.

    IKEA

    IKEA i byen: urbant butiksmiljø (engelsk)

    Nyt city koncept tiltrækker Gen Z.

    Anne Krogh & Fatima Gustafsson | IKEA Marketing og City

    Læs mere her

    Med deres nye City-koncept i hjertet af København har IKEA skabt en ny måde at tiltrække unge kunder på. Konceptet kombinerer central beliggenhed med unikke oplevelser og events, der appellerer direkte til Generation Z.

    Hør Fatima Gustafsson, Market Manager IKEA Copenhagen, og Anne Krogh, Marketing and C&CI Manager IKEA Denmark, fortælle om, hvordan IKEA nytænker den fysiske butiks rolle og skaber et fængende, urbant butiksmiljø, der tiltrækker de unge i byen og giver dem mere end blot produkter – de får også inspirerende oplevelser.

    Præsentationen foregår på engelsk
    Adidas taler

    adidas meets Berlin’s Gen Z

    Innovation and Sustainability in Action

    Christin Kluge | Director Brand Activation adidas Berlin

    Læs mere her

    adidas is reimagining retail to engage with Gen Z through their new store concept “Laundromat,” in Berlin. It blends innovation, vintage, and local culture. Featuring curated vintage pieces, merch from local creative partners and art collaborations, the space extends clothing life cycles while celebrating creativity and community.

    Hear how adidas is prioritizing authenticity and sustainability to connect with Gen Z values, and is positioning itself as a cultural movement rather than just a brand.

    H&M

    H&M: Nyt butikskoncept målrettet Gen Z (engelsk) 

    Gen Z skal engageres og inspireres.

    Louise Goransson | Nordiske Expansion Manager 

    Læs mere her

    H&M har revolutioneret deres retail univers med et banebrydende nyt butikskoncept, skabt specifikt til at imødekomme Gen Z’s krav og forventninger. Interaktive prøverum giver skræddersyede stylingtips, mens avanceret teknologi skaber en unik shoppingoplevelse.

    Med bæredygtige initiativer som recycle, repair, rentals og events rammer H&M plet hos den miljøbevidste Gen Z og forvandler butikken til en destination, der engagerer og inspirerer.

    Bliv inspireret af H&M’s vision og hør, hvordan de skaber en butik, der opbygger loyalitet og møder behovet for meningsfulde oplevelser hos Gen Z.

    Rezet

    Et mix af café og sneakerskultur

    Her mødes shopping og socialt samvær.

    Kasper Mølgaard-Nielsen | Founder

    Læs mere her

    Rezet Store er ikke bare en butik – det er en destination. Med et unikt mix af sneakerkultur og caféstemning skaber butikken en oplevelse, der taler direkte til Gen Z. Her mødes shopping og socialt samvær i et æstetisk univers, hvor minimalistisk design og autentiske vibes inviterer til både ophold og udforskning. Det er denne kombination af fællesskab og funktion, der gør butikken til noget helt særligt og sætter en ny standard for, hvad en fysisk butik kan være for at tiltrække Gen Z.

    Muji x Illums

    Minimalisme og luksus på Gen Z’s præmisser

    Mere info følger…

    RIS

    Gen Z: Forstå dem, fang dem, fasthold dem!

    Hvordan kan vi tilpasse os den krævende målgruppe?

    Katrine Memborg | Content Specialist

    Læs mere her

    Katrine Memborg, Content Specialist hos Retail Institute Scandinavia, dykker ned i, hvordan fremtidens fysiske butikker skal tilpasse sig for at tiltrække og fastholde den kræsne og digitalt indfødte Generation Z. Med udgangspunkt fra et stor dansk studie lavet af Retail Institute Scandinavia vil Katrine forklare og give konkrete eksempler på, hvad der driver Gen Z’s købsbeslutninger, og hvilke strategier der virker, når det handler om at skabe attraktive, relevante og oplevelsesrige butikker, der taler til denne målgruppe.


    TILMELD DIG I DAG!

    Billetter

    Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
    Undervisere Refresh Retail 2025
    3.995,00 kr.
    Ubegrænset
    Medlemsbillet Refresh Retail 2025
    4.495,00 kr.
    Ubegrænset
    Øvrige Refresh Retail 2025
    5.495,00 kr.
    Ubegrænset
    Medlem - Bord for 7
    Køb ét helt bord til 7 personer og spar penge
    25.000,00 kr.
    Ubegrænset
    Øvrige - Bord for 7
    Køb ét helt bord til 7 personer og spar penge
    32.000,00 kr.
    Ubegrænset
    Team dag til RR25

    Praktisk info

    Hvornår?

    12. marts 2025. Kl. 8.00 til 15.30

    Hvorhenne?

    Det nye Docken
    Færgehavnsvej 35, 2150 København

    Priser

    Medlemspris:

    Normal: 4.495,- 
    Bord for 7: 25.000,-

    Undervisere: 3.995,-

    Øvrige:

    Normal: 5.495,-
    Bord for 7: 32.000,-

    Priser er pr. person i dkk eks. moms

    FAQ:

    Hvem er konferencen for?
    • Kæder og enkeltstående forretninger
    • Hovedkontorer og butikschefer
    • Marketing- og omnichannel-ansvarlige
    • HR-specialister og business developers
    • Aktører på tværs af BTB og BTC
    • CEO’s og ledere inden for retail
    • Leverandører til detailbranchen
    • Branchefolk og retail-entusiaster
    Hvad skal jeg være OBS på?

    Ved tilmelding gives samtykke til, at vi kan dele deltagerlisterne med alle på konferencen samt tage fotos. 

    Hvad er der med i prisen?

    Forplejning (morgenmad, frokost, kaffe, kage og vand)

    Kan jeg afmelde?

    Afbud modtaget senest 14 dage før konference dagen giver refusion på 60 pct. af konferencegebyret. Afbud mellem 13 og 8 dage før giver refusion på 40 pct. af indbetalt konferencegebyr. Afbud senere end 7 dage før giver ikke refundering, men pladsen kan altid benyttes af en anden person.

    Kan jeg få medlemsrabat?

    Alle medlemmer får rabat på billetterne. I Early bird perioden får medlemmer 2 billetter for 1 billets pris. 

    Herefter er medlemsbilletter fast 1.000kr billigere end øvrige. 

    Kan jeg parkere i nærheden?

    Docken har over 200 gratis parkeringspladser lige ude foran døren. 

    Program

    Morgenmad og registrering fra kl. 08.00. Dagen slutter kl. 15.30

    OBS: Ved tilmelding gives samtykke til, at vi kan dele deltagerlisterne med alle på konferencen samt tage fotos. 

    Partnere
    • Encodify
    • diebold nixdorf
    • Maze
      0
        0
        Se kurv
        Din kurv tomRetur til shop