Archive

Farvel til de sociale medier, sagde Lush Cometics for et år siden bl.a. med forklaringen om, at det britiske skønhedsbrand er leverandør af pleje og afslapning, hvilket ikke er foreneligt med sociale medier, der ifølge Lush bidrager negativt til forbrugernes...

Den britiske online retailer Very lancerer en virtuel try-on-funktion til deres produkter til læberne. Gennem funktionen kan kunderne prøve 24 af retailerens produkter til læberne virtuelt og dermed finde det produkt, der passer bedst til dem, uden at skulle gå...

H&M Home er gået sammen med smykkebrandet Uncommon Matters om at skabe en kollektion af såkaldte smykker til hjemmet. Smykkekollektionen består af en række smykkeskrin, smykkeholdere, bakker, vaser, stearinlys og lysestager i farverne hvid, gul, lyserød, rød, guld og sølv...

Superdrug lancerer nu det markedets første budgetvenlige helse- og skønhedsmarkedsplad. Platformen byder på over 300 forskellige brands og bliver en integreret del af den britiske retailers e-handelsplatform. Her får markedspladsprodukterne et særligt logo og banner, så forbrugerne nemt kan spotte...

Victoria’s Secret hopper nu med på den digitale fitting-vogn og lancer en nyt værktøj, som skal gøre det nemmere for forbrugerne at finde den rigtige bh-størrelse. Bh-brandet lancerer den nye måleteknologi i deres app og bruger bl.a. 3D-scanning for at...

Quick commerce-aktøren DoorDash og skønhedsretaileren Sephora indgår samarbejde, så det nu bliver muligt for forbrugerne at få Sephoras produkter leveret inden for en time. Om det er DoorDash nye medlemsfordele, der har lokket Sephora med på vognen, forlyder der ikke...

Meta og L’oréal indgår et samarbejde, som skal støtte start-ups i metaverset. De to giganter lancerer derfor et såkaldt start-up incubater-program, som bliver støttet af den anerkendte franske business school, HEC Paris og afholdt på verdens største startup-campus, Stations F,...

Den britiske sundheds- og skønhedsretailer Boots har netop annonceret sit nyeste partnerskab med leveringstjenesten Uber Eats. Det betyder, at de engelske forbrugere for første gang kan få leveret toilettaskens nødvendigheder, håndkøbsmedicin, helsevarer, gaveidéer og meget mere, hele vejen hjem til...

Ganni er lidt af en samarbejdsdronning (se fx Ganni x sundhedssandelen Scholl eller udlejningskollektionen med Levi’s), og med sit nyeste samarbejde bevæger det danske modebrand sig over i en spritny arena, nemlig makeup. I en pressemeddelelse annoncerer Ganni, at brandet indgår...

Rygterne har svirret i flere måneder, men nu er det officielt. Den globale skønhedsretailer Sephora indtager UK med onlinehandel og fysiske butikker. Sephora opkøbte i 2021 den britiske skønhedsretailer Feelunique, som nu bliver rebrandet med Sephora signaturstriber og deres kuraterede...