Archive

En gin-parfume, der både kan bæres og spises? Den er god nok. Tamworth Distillery har netop lanceret en gin-parfume, der ikke blot tåler et par sprøjt i din gin-cocktail, men som også tilføjer ekstra smag. Steven Grasse, grundlægger af destilleriet, fik...

Hudplejebrandet Murad gennemfører en række bæredygtige tiltag. Det skyldes, at brandet gerne vil reducere deres CO2-udledning. Murad lancerer fx en ny, bæredygtig emballage til deres Retinal Resculpt-produkter. Produkterne vil fremover komme i glas, som er 100 pct. genanvendelige sammen med...

Snart slår H&M dørene op til et helt nyt butikskoncept. Det drejer sig nærmere bestemt om to nye kosmetikbutikker, der til maj åbner i Oslo, Norge, og her kan forbrugerne få fingrene i en række af modegigantens egne skønhedsprodukter blandt...

I dag falder længere tids forhandling på plads og det bliver dermed officielt, at L'Oréal køber det australske brand Aesop for 2.5 mia. dollars. Det er det største opkøb af et brand, som den franske skønhedsgigant nogensinde har foretaget. Tidligere...

Xwell, som er en af de førende aktører inden for beauty og wellness på farten, har i samarbejde med techvirksomheden Clockwork, der beskrives som pioner, når vi taler beauty og robotter, lanceret en manicure-robot. Det betyder, at de rejsende i J.F.K....

Activewear- og livstilsbrandet Alo Yoga debuterer nu med en digital shoppingoplevelse, der fungerer via virtual reality. Oplevelsen er en del af Alo Yogas nye virtuelle butik, som også byder på beauty- og wellness-tutorials, træningssessioner og en gnidningsfri betaling. I forbindelse...

Pop up-butikker indtog for alvor retailmarkedet under Coronapandemien, og noget tyder på, at de midlertidige butikker i høj grad har vundet forbrugernes hjerter. Blandt nogle af dem, der har åbnet en lang række pop up-butikker de seneste år er Pop...