Archive

De fleste er nok stødt på fast food restauranter, hvor man kan få lov til at genopfylde sin sodavand. Andre har måske prøvet det samme, når det kommer til vaskemiddel eller hårshampoo. I begge tilfælde handler det om at spare...

Det etiske kosmetikbrand Lush åbner sin første frisørsalon nogensinde. Dermed kan beboerne i Brighton, hvor salonen åbner d. 2. december, nu se frem til et ansvarligt og etisk frisørbesøg. Salonen kommer nemlig til at tilbyde en række hårrelaterede services, som...

At Dove lancerer inspirerende kampagner for at fremme mental sundhed, er måske ikke den store nyhed. Men brandets seneste kampagne byder til gengæld på en ganske bemærkelsesværdig frontfigur. Det er nemlig ikke den gængse type influencer, der udgør ansigtet på...

Kort tid efter at vi proklamerede at parfumebranchen er for vild, råber den højt igen og uderstreger denne påstand. Der er nemlig en ny parfume i luften. Lige i tide til alle julefrokosterne, får du selvfølgelig den længeventede mulighed for...

Det er som om det altid går lidt ekstra vildt for sig i parfumeverdenen. Den meget opmærksomme Watch-læser vil ffx huske YSLs hjernebølgermålinger eller den spiselige gin-parfume. Det virker til, at det kun er fantasien, der sætter grænser, når det...

Den franske luksusretailer, Diptyque, der sælger alt indenfor dufte og elegant luksusnips til hjemmet, har netop slået dørene op for en imponerende flagskibsbutik i Hong Kong. Butikken er placeret i det mondæne IFC Mall og er indrettet på en måde,...

For knap et år siden, indtog Sephora det britiske marked, og nu er beautygiganten klar med sin anden fysiske butik. Det sker i Londons Westfield Stratford City. Den nye butik byder på produkter og personlige services fra over 125 brands...

Efter et årti er Lush klar til at vende tilbage til Covent Garden i London med en ny butik, der kommer til at fungere som en eksklusiv og festlig pop-up i første omgang. Dermed kan den etiske kosmetiskforhandler d. 3....

I en tid, hvor sociale medier og trends hurtigt skaber forandring, er det umuligt at ignorere TikToks indflydelse. Men der er en bemærkelsesværdig udvikling på TikTok, som har skabt en del kontrovers og forundring blandt retailere og mærker - dupe-kulturen. Dupe-kulturen...

Tilbage i maj vakte hårplejebrandet K18 opsigt, da de rakte ud til en TikTok-bruger i nød – @thestepseries, der havde en tårefremkaldende hårkrise. I videoen så man den grædende TikTok-bruger tabe sit hår efter en omgang hjemme-afblegning. Videoen, der i...