Archive

Farvel til de sociale medier, sagde Lush Cometics for et år siden bl.a. med forklaringen om, at det britiske skønhedsbrand er leverandør af pleje og afslapning, hvilket ikke er foreneligt med sociale medier, der ifølge Lush bidrager negativt til forbrugernes...

Marks & Spencer gentager succesen fra sidste års tolvdages digitale julekalender. Kalenderen, ’12 Days of Sparks’, er eksklusiv for den britiske stormagasinskædes loyalitetskunder, der også går under navnet Sparks-medlemmer. Julekalenderen finder sted på M&S’ app og online, hvor der bliver...

Beskidt sodavand lyder nok ikke ligefrem, som noget der får mundvandet til at løbe, men det er altså, hvad Pepsi kalder deres nye statsning - pepsi blandet med mælk. Og trods navnet skulle det være lidt af et hit, hvis...

For et par dage siden afholdt Normal et såkaldt Black Week-livesalg- i deres butik på Søndergade i Aarhus, hvor to værter fra Normal i ført kostumer og i kædens velkendte humoristiske tone viste seerne en række gode tilbud på kædens...

Kevin the Carrot er navnet på den tøjbamse, som har fået 70.000 forbrugere i UK til at sidde i onlinekø, fysisk kø og fået et website til at crashe. Tøjdyret og websitet kommer fra dagligvarekæden Aldi, og Kevin the Carrot,...

Den amerikanske skokæde Footlocker lancerer et nyt samarbejde, som indebærer at en stor del af kædens butikker nu bliver til Pokemon Go Gyms og Pokestops. Det betyder, at 400 af kædens butikker, herunder Foot Locker-, Kids Foot Locker- og Champs-butikker,...

Den danske retailer GreenMind, som sælger secondhand-elektronik og opkøber forbrugernes aflagte, tager også del i Black Friday - dog på en lidt anden måde. Retaileren holder såkaldt Green Friday, hvilket betyder et nyt tilbud på istandsat elektronik hver dag i...