Archive

Sportsgiganten Adidas har netop slået dørene op for deres nye Adidas Terrex flagskibsbutik i et shoppingcenter i Shanghai, Kina. Den nye specialist flagskibsbutik sælger udelukkende produkter fra Adidas Terrex-kollektionen, som består af outdoor-produkter som vandrestøvler og vindtætte jakker. Den nye...

Den franske supermarkedskæde Intermarché tester nu en smart indkøbskurv i en af deres butikker på Rue de Pelleport i Paris, der giver kunderne mulighed for at handle ind og betale automatisk, uden at skulle betale for varerne ved en kasse....

Den internationale e-handelsplatform Farfetch har løftet sløret for deres første private label-brand kaldet There Was One, som er udviklet i samarbejde med New Guards Group – en italiensk producent af luksusmodetøj, som er ejet af Farfetch. There Was One er...

Modegiganten H&M i Tyskland lancerer nu en blockchain-udlejningsservice i samarbejde med Lablaco, som er en cirkulær modeplatform, der benytter sig af blockchain-teknologi. Den nye service giver kunderne mulighed for eksklusivt at leje og bytte en speciel kollektion. Hvert stykke tøj...

Spar-butikker i Skotland er begyndt at dele gratis frugt ud til skolebørnene i lokalområdet som en del af deres samarbejde med organisationen Healthy Living Scotland. Indtil videre er det Spar-butikker i områderne Abronhill, Garthamlock, Thornliebank og Erskine, som har delt...

Den spanske fast fashion-kæde Zara har netop åbnet en ny butik i det store shoppingcenter One New Change, som er placereret i hjertet af London. Den 2.100 m2 store butik byder på en række smarte nye funktioner. Fx kan kunderne...

Den amerikanske stormagasinkæde Nordstrom lancerer nu en stor julekampagne under navnet ’Making Merry’. Som en del af kampagnen har Nordstrom ekspanderet sit samarbejde med Balsam Hill, som er kendt for deres kunstige juletræer, om at kreere store udstillinger med de...

Den amerikanske suppeproducent Campbell’s Soup har indgået et samarbejde med Universal Music Group om en ny suppeserie med QR-koder, som låser op for forskellige sange, når kunderne scanner dåserne med deres smartphone. Fra d. 5. november kan kunderne i udvalgte...

Den indonesiske café Strawberry er hoppet med på hypen omkring den populære sydkoreanske Netflix-serie Squid Game og har rekreeret forskellige spil fra serien i deres café. I caféen finder kunderne bl.a. et mørkt rum med neonlys, hvor de bliver budt...

Det franske luksusbrand Hermès inviterer nu alle med ind i deres værksted på en ny, levende udstilling under navnet ”Hermès in the making”, som sætter fokus på kunsthåndværk, kvalitet, holdbarhed og bæredygtighed. Hermès har længe inviteret interesserede ind i deres...

Den amerikanske detailgigant Walmart lancerer nu en ny ”text-to-shop”-funktion, der giver kunderne mulighed for at sms-shoppe. Praktisk betyder det, at kunderne kan skrive eller indtale en sms til Walmart med deres indkøbsseddel, hvorefter Walmart leverer varerne til kunden. Formålet med...

Juicebrandet Frankly er gået sammen med bageriet Jalm&B om at stoppe madspildet i Franklys juiceproduktion. Jalm&B vil nemlig forvandle mere end 20.000 kilo gulerodsrester fra Frankly til gulerodsboller, som skal sælges i 7-Eleven. Det er fibrene og pulpen fra juicepresningen,...