Archive

Modebrandet Tiger of Sweden har haft succes med lanceringen af en ny chatbot på deres e-butik, der hjælper kunderne med at navigere i online shopping. Chatbotten er indstillet således, at den ikke bare dukker op og spørger, om der er...

Den Walgreens-ejede materialist- og apotekerkæde Boots har udrullet en online lægeservice i Storbritannien, der giver kunderne mulighed for at tale med en læge online via kædens Health Hub på boots.com. Kunderne kan med den nye service bestille en online lægekonsultation...

Den britiske stormagasinkæde Marks & Spencer (M&S) udruller nu videobaserede kundekonsultationer, der giver kunderne mulighed for at få den sædvanlige butiksservice, selvom de shopper online hjemmefra. Det sker i samarbejde med teknologivirksomheden Go Instore, der står bag servicen Video Expert....

Flyselskabet Singapore Airlines tilbyder fra d. 28. juli onlineshopping ombord på udvalgte fly. Det sker efter, at flyselskabet i samarbejde med virksomhederne AirFree, Thales og Panasonic Avionics har lanceret e-butikken KrisShop, som kunderne kan tilgå via de digitale touchskærme, der...

Apple åbner i morgen en majestætisk flagskibsbutik i det historiske Tower Theatre i Los Angeles, USA. Butikken er et af tech-gigantens hidtil mest betydningsfulde renoveringsprojekter og byder på en overdådig shoppeoplevelse blandt historisk kunst, dragende lysekroner, ikoniske marmorsøjler og buede...

Modeplatformen Zalando og skønhedskæden Sephora er gået sammen om at lancere en online skønhedsoplevelse, der skal gentænke måden, hvorpå kunderne handler skønhedsprodukter online. Sammen lancerer de to platformen ”Prestige Beauty” – en online skønhedsdestination for millioner af Zalando-kunder, der kan...

Den kinesiske e-handelsgigant Alibaba har løftet sløret for en ny hypermarkedskæde, der kun er tilgængelig for medlemmer. Kæden ved navn Store X er målrettet velhavende familier, og konceptet minder om den allerede eksisterende Freshippo-kæde, der er kendt for at kombinere...

Den japanske designgruppe Mizuiro Inc. og designeren Naoko Kimura har lavet et bæredygtig alternativ til de traditionelle farveblyanter med lanceringen af deres ”Oyasai-farveblyanter”, der er fremstillet af kasseret frugt og grønt. Farveblyanterne er lavet af naturlige ingredienser såsom risolie og...