Archive

Og så slutter vi med godt nyt til de af jer, der savner kravlenisser, julekugler og guirlander i de 11 måneder af året, hvor der ikke er pyntet op til jul. Billigblomst, der sælger alt inden for planter, krukker julepynt...

I 2021 lancerede Uniqolo for første gang deres repair-service i deres butik i Berlin, og nu vil brandet ekspandere servicen til også at omfatte en række af deres butikker i USA. Allerede i går blev servicen tilføjet til Uniqlos butikker...

Slikbrandet Starburst lancerer deres første metaversbutik i det virtuelle shoppingcenter, The Mall. Det sker i samarbejde med MetaVRse og loyalitetsplatformen BambuMeta, der sammen debuterer med en ny virtuel verden kaldet ’Starburst Juicyverse’ ved SXSW-konferencen i Austin, Texas på søndag. Derefter...

Primark vil forlænge levetiden på deres tøj med en række nye reparations-initiativer, der er designet til at forlænge levetiden på brandets tøj. Initiativerne består bl.a. af et samarbejde med klimaorganisationen, WRAP om at etablere en ny holdbarhedsstandard samt idriftsættelse af...

I fredags åbnede Danmarks hidtil største Plantorama, der strækker sig over hele 15.000 m2. Butikken er åbnet i Taastrup, og i løbet af sidste weekend kom 9000 kunder forbi for at se det nye havecenter, der rummer både havecenter, restaurant,...

Sidste år løftede Target sløret for deres nye butikskoncept, der bl.a. byder på nye designelementer og flere kvadratmeter, og nu er den første af konceptbutikkerne åbnet i Texas, USA. Det nye designkoncept omfatter bl.a. mange flere kvadratmeter, større vinduer, der...

Burger King, der er kendt for deres burgere med både kylling og store bøffer, vil nu helt fjerne kød fra menuen. Det gælder altså fra i dag og en måned frem, at man ikke længere kan købe måltider, der indeholder...

Activewear- og livstilsbrandet Alo Yoga debuterer nu med en digital shoppingoplevelse, der fungerer via virtual reality. Oplevelsen er en del af Alo Yogas nye virtuelle butik, som også byder på beauty- og wellness-tutorials, træningssessioner og en gnidningsfri betaling. I forbindelse...

Coca-Cola lancerer en ny global kampagne under navnet ’Masterpiece’, som gør brug af klassisk og moderne kunst til at promovere Coca-Cola og samtidig skabe opmærksomhed på kunst. I en to minutter lang video bliver en flaske cola kastet rundt på...

Mayonnaisebrandet Hellmann’s afprøver nu en ny emballage i form af temperatursensitive glas for at bekæmpe madspild. Glassene kommer nemlig med en advarsel, når køleskabet er ved at blive for varmt. Det nye Smart jar gør brug af termokrom blæk, der...

Har du altid drømt om at være med i en online ølklub? Nu har du chancen! Ølbrandet Corona er nemlig gået sammen med e-commerce-platformen Obsess om at lancere en helt ny oplevelse i form af et virtuelt klubhus på Coronas...