Archive

Snart kan forbrugerne gå i shoppingcenteret fra mobilen. Sådan lyder det fra Danske Shoppingcentre, der ejer 18 shoppingcentre fordelt over landet og nu lancerer et nyt samarbejde med den danske techvirksomhed Zliide. I bedste omnichannelstil bliver det muligt for forbrugerne...

Uafhængige mysteryshoppers har været på jagt blandt 300 forskellige luksus, premium og livsstils retailbrands i Nordamerika og på den baggrund offentliggøres nu de dygtigste omnichannelretailers. Det sker i 2023 Omnichannel Leadershop Report fra Retail Cloud-virksomheden NewStore, hvor retailernes online-, mobil-...

Spritnye stregkoder kan nu være med til at nedbringe madspildet i supermarkederne markant. De nye stregkoder indeholder nemlig langt mere information end de almindelige, vertikale stregkoder, som vi kender i dag. Desuden er de nye stregkoder ikke forbeholdt medarbejderne og...

Hvert år lancerer Amazon et julelegetøjskatalog under navnet Holiday Kids Gift Book, som indeholder mere end 600 forskellige stykker legetøj og julegaveideer. Og i år har e-handelsgiganten tilføjet en sjov feature til legetøjskataloget i form af et spil på gamingplatformen...

Walmart har fuld gang i introduktionen af ny teknologi og lancerer nu digitale prøverum til deres onlinekunder under navnet Be Your Own Model. Her kan forbrugerne bruge deres egne fotos til at visualisere, hvordan tøjet vil se ud på dem....

Meny går all in på vinhandel og lancerer en ny webshop kun med vin under det oplagte navn Meny Vin. Med den nye webshop, der har et sortiment på 2.000 forskellige vine aspirerer Meny mod at blive Danmarks største vinhandler....

Lucky Charms bringer deres limited-edition Magic Gems-morgenmadsprodukter tilbage og fejrer det med lanceringen af et gratis AR-spil til mobilen. Spillet går ud på at indsamle så mange ædelsten som muligt gennem telefonen, men spillet foregår i fysiske parker i den...

Det amerikanske legginsbrand Terez, som laver unikke og farverige leggins og sportswear til kvinder, åbner nu deres første fysiske butik. Butikken udfolder sit farverige univers over ca. 150 m2 på Manhattan, hvor stærke pink nuancer på vægge og udstillingsmaterialer kombineret...