Archive

Den amerikanske pureplayer Zappos, som sælger tøj og sko online, vil nu lade kendte influencere agere værter på deres livestream shopping-begivenheder. Det sker efter, at Zappos har indgået et samarbejde med livestream-startuppen Buywith, der giver influencere mulighed for at lave...

Det danske modebrand By Malene Birger åbner i morgen en ny pop up-flagskibsbutik på Pilestræde i København, som erstatter butikken på nabogaden Antonigade, der i øjeblikket gennemgår renovering. Pop up-butikken ved navn ”In Residence” byder på en shoppeoplevelse i brandets...

Fødevare- og læskedrikskoncernen PepsiCo har lanceret en ny, eksklusiv limited edition-kollektion i USA, som kunderne ikke kan købe, men vinde ved at dele billeder på sociale medier. Kollektionen “Pepsi x Peeps Marshmallow Cola” er lavet i samarbejde med det amerikanske...

Det danske, bæredygtige modebrand Artikel København åbner på fredag en ny butik på Frederiksberg, hvor kunderne kan følge med i hele tøjets tilblivelsesproces. Butikken kombinerer butik og produktion i ét og er skabt i samarbejde med arkitektvirksomheden Archival Studies, som...

Det britiske shoppingcenter Bluewater åbner d. 12. april en drive in-biograf i samarbejde med The Luna Cinema, der driver flere drive in-biografer i Storbritannien. Biografen har plads til ca. 180 biler, og planen er, at der skal vises to film...

Det svenske shoppingcenter Nordstan har lanceret et nyt butikskoncept, der skal inspirere kunderne til en mere bæredygtig hverdag. Butikken ved navn Studio Nordstan er placeret midt i shoppingcentret og vil løbende lave digitale ”tv”-udsendelser om bæredygtighed til kunderne, som sendes...

Det britiske stormagasin Selfridges har åbnet et nyt pop up-køkkenområde i deres Foodhall på Oxford Street i London. Pop up-området giver udefrakommende restauranter og kulinariske talenter mulighed for at leje sig ind og drive en takeaway-service, så stormagasinets kunderne kan...

Den amerikanske restaurantkæde Pizza Hut har udrullet en ny kampagne, der giver kunderne et nostalgisk tilbageblik vha. et virtuelt Pac-Man-spil. Kampagnen ved navn ”Newstalgia” promoverer kædens limited-edition Tastemaker-pizza, hvis bakke er formet som et Pac-Man-spil, og som indeholder en QR-kode,...

Den engelske slikproducent Cadbury har lanceret en ny kampagne, der lader kunderne gemme virtuelle påskeæg til dem, de holder af vha. korttjenesten Google Street View. For at være med skal kunderne blot registrere sig via siden ”worldwidehide.cadbury.co.uk”, hvorefter de kan...

Organisationen Økologisk Landsforening har omdannet årets Økodag til et digitalt event på de sociale medier som følge af coronakrisen. Økodagen, der plejer at være forårets store festdag, når de økologiske køer sættes på græs, finder sted online d. 18. april...

Fødevaregiganten Nestlé har udrullet en ny kampagne i Storbritannien, der skal hjælpe den britiske bi-population gennem vedlagte solsikkefrø i morgenmadsproduktet Cheerios. Kampagnen ”Save the Bees” er skabt i samarbejde med miljøorganisationen Bee Friendly Trust og opfordrer kunderne til at plante...

Modegiganten H&M har i dag lanceret en ny modekollektion, der bl.a. byder på en augmented reality-oplevelse på pop up-kort. Kollektionen er skabt i samarbejde med designeren Simone Rocha, og oplevelsen kombinerer både mode, teknologi og origami ved at lade kunderne...