Archive

Slikbrandet Skittles har lanceret et nyt initiativ med QR-koder, der skal hjælpe LGBTQ-miljøet i forbindelse med dette års Pride-måned. QR-koderne har fået navnet QueeR-koder og kan findes på en ny limited edition-Skittles indpakning ved navn ”Pride Packs” og på LGBTQ-skabte...

Det amerikanske teenage-modebrand Pacsun har lanceret en tøjkollektion på gaming-platformen Roblox. Det betyder, at brugere af platformen nu kan iklæde deres Roblox-avatar i tøj og accessories fra brandet og betale vha. de såkaldte Robux, som er penge i det online...

Det britiske parfumebrand Jo Malone har lavet et virtuelt showroom, der giver kunderne mulighed for at udforske produkterne vha. virtual reality. Kunderne kan via hjemmesiden ”jomalonetownhouse.com” gå på opdagelse i et virtuelt byhus med forskellige rum, hvor de kan interagere...

Shoppingcentret Westfield London åbner d. 24. juni en ny pop up-butik i samarbejde med mode- og livstilsbrandet Lone Design Club (LDC). Pop up-butikken ved navn ”The Next Normal” sætter fokus på uafhængige og bæredygtige designere samt ny teknologi i modeverden....

Watch kunne sidste år berette, af filmselskabet Warner Bros. ville åbne en officiel Harry Potter-butik på Broadway i New York, og nu er tiden kommet. I går åbnede den treetagers butik, der er dedikeret til Harry Potter-filmene samt spinoff-filmene Fantastic...

Google integrerer nu en virtuel try on-teknologi i deres søgefunktion, som giver kunderne mulighed for at prøve makeupprodukter virtuelt vha. augmented reality (AR). Det sker i samarbejde med AR-udbyderen Perfect Corp. Den nye teknologi giver kunderne mulighed for virtuelt at...

Skønhedsbrandet Clinique planlægger at udbrede et nyt, laboratorielignende butikskoncept efter en succesfuld lancering i den kinesiske by Shenzhen sidste år. Konceptet ved navn ”Clinique Laboratories” byder på en minimalisk shoppeoplevede, der kombinerer detailhandel med et laboratoriemiljø. I butikken kan kunderne...

Skønhedsbrandet Sephora har lancereret en ny, digital annoncekampagne, der promoverer makeupbrandet Anastasia Beverly Hills’ nyligt lancerede øjenbrynsapp, der lader kunderne afprøve forskellige øjenbrynsfarver vha. augmented reality (AR). Med appen kan kunderne afprøve forskellige farvenuancer fra makeupbrandets ”Brow Wiz”-øjenbrynsserie og se,...

Dagligvarekoncernen Coop gør igen i år klar til afholdelsen af en kæmpe virtuel vinsmagning, der skal slå sidste års rekord. Coop testede for første gang konceptet i november 2020, hvor en smagekasse med seks forskellige vine fra koncernens online-vinhandel ”vincooperativet.dk”...

Det italienske luksusbrand Gucci har lanceret en ny, digital oplevelse i samarbejde med spilplatformen Roblox. Oplevelsen ved navn ”Gucci Garden” er tilgængelig på Roblox’ platform, hvor spillere kan gå på opdagelse i et virtuelt modeunivers, der inkluderer ikoniske genstande og...