Archive

Det sociale medie Instagram lancerer nu et ti dages live-shopping-event for at sætte fokus på og fremvise platformens nyudviklede e-handelsværktøjer. Eventet, som starter d. 1. september og vil køre på forskellige dage i september måned, byder på en række berømtheder...

Modegiganten H&M har i fællesskab med The Marsha P. Johnson Institute (MPJI), som arbejder for at sikre afroamerikanske transseksuelles rettigheder, lavet et event for at støtte og fejre LGBTQ+ studerende. Eventet ”Fresh and Fabulous for Fall” blev afholdt d. 19....

Det amerikanske teenage-modebrand Pacsun har afholdt et live shopping-event fra deres flagskibsbutik i New York i fredags i anledning af butikkens et års fødselsdag. Eventet bød på lanceringen af en ny, limited edition-kollektion af Vans sko, der er lavet i...

Det amerikanske teenage-modebrand Pacsun har afholdt et live shopping-event fra deres flagskibsbutik i New York i fredags i anledning af butikkens et års fødselsdag. Eventet bød på lanceringen af en ny, limited edition-kollektion af Vans sko, der er lavet i...

Småkagebrandet Oreo har åbnet deres første café i New Jersey, USA. Det betyder, at Oreo-fans nu kan købe merchandise, oreo-snacks og drikkevarer i brandets egen fysiske butik. På caféen kan kunderne selv customize forskellige snacks og vælge mellem en lang...

Fastfoodkæden KFC i Storbritannien slår dørerne op til et nyt KFC-tematiseret pop up-hotel, hvor britiske forbrugere kan nyde et staycation-ophold, nu hvor coronapandemien har sat en stopper for udlandsrejser. Hotellet hedder House of Harland, efter kædens grundlægger Colonel Harland Sanders,...

Den danske madspildsaktør Too Good To Go indgår samarbejde med ØreSound Festival om at eliminere madspils til festivallen. Når ØreSound Festival skydes i gang d. 12 august, bliver det for første gang i festivalhistorien muligt at købe overskudsmad fra madboderne...