Archive

I går, den 4. september, lancerede Nets en landsdækkende kampagne for Dankort. Kampagnen skal gøre de danske forbrugere opmærksomme på, at der for de butikker, de handler i, er stor forskel på, om de betaler med Dankort eller med andre...

Når der er stigende usikkerhed, viser erfaringer, at detail- og FMCG-virksomhedsledere har en tendens til at gøre det, de plejer at gøre. Selvom den strategi måske tidligere har hjulpet, vil det være en fejl at gøre det nu, mener forsyningskædeekspert...

Hvad adskiller de succesfulde retailere og FMCG-aktører fra dem, der slider i det i nutidens stærkt sammenkoblede og datadrevne verden?  Hvad gør vinderne anderledes? Det har softwarevirksomheden SAS spurgt førende aktører indenfor retail om i en ny e-bog, Future of...

Når der er stigende usikkerhed, viser erfaringer, at detail- og FMCG-virksomhedsledere har en tendens til at gøre det, man plejer at gøre. Selv om den strategi måske tidligere har hjulpet, vil det være en fejl at gøre det nu, mener forsyningskædeekspert...

Den norske detailgigant Europris har netop indgået en samarbejdsaftale med den danske softwarevirksomhed Fiftytwo om levering af POS software til samtlige af kædens 270 butikker. Implementeringen af det nye system kan give en lang række fordele: For det første er Fiftyswo’s løsning...

I en tid, hvor forbrugertilliden er i bund, og danskerne jagter tilbud som aldrig før, er det vigtigt at skabe et stærkt bånd til sine kunder. Og her spiller et loyalitetsprogram en afgørende rolle. Et loyalitetsprogram får både kunderne til...