Med bogen får du:
- Hvordan du vinder nutidens og fremtidens forbrugere
- Hvordan der kan arbejdes med innovation for at imødekomme den ændrede forbrugeradfærd
- Hvordan butikker og brands kan skabe unikke oplevelser i fremtiden
- Hvilke roller fremtidens butik og medarbejder har
- Hvilke muligheder teknologien åbner op for
- Hvordan ser danskerne på retail som karrierevej, og hvordan tiltrækkes fremtidens talenter
- Hvordan skabes en attraktiv arbejdsplads i retail, og hvad kræver det af ledelsen
- Hvordan 10 førende retailers i Danmark oplever ændringer i forbrugernes forventninger, og hvordan de arbejder med Experiences og Expertise for at vinde i dag, i morgen og for altid
Bogen er spækket med globale best practise-cases til inspiration, som bogens forfatter, Dorte Wimmer, selv har besøgt verden over. Derudover har en række førende danske retailers givet input til bogen, hvorfor du til slut i kan læse ti danske succesfulde retailers bud på den gode kundeoplevelse.
Læs mere om bogens forfatter Dorte Wimmer her.