Skip to main content

FOREDRAG:
Generation Z: Nøglen til Fremtidens Forretning

Forståelse af Generation Z: Vejen til fremtidig succes

Fire generationer deler arbejdsmarkedet og skal eksistere i symbiose, mens detailhandlen skal imødekomme behovene fra hele seks shoppende generationer – hvordan gøres dette?

Vi står over for nye spilleregler, ikke kun på arbejdsmarkedet, men også i vores indkøbsvaner og -krav. Mange måder at gøre tingene på bliver omdefineret, nytænkt og udviklet. Generation Z fungerer som bannerfører, og de øvrige generationer troligt følger i slipstrømmen.

I dette foredrag sætter Dorte Wimmer fokus på den yngste af disse generationer. Den såkaldte Generation Z, der er født i årene 1995 til 2010 og tegner et skarpt portræt af disse gennem fire gennemgående værdier.

Forståelse af Gen Z  interessant for virksomheder ikke kun, fordi de er fremtidens kunder og medarbejdere, men også fordi mange af deres værdier og holdninger findes også i de øvrige generationer. Der er derved en god grund til at lære disse at kende hvis man vil fremtidssikre sin forretning.

Foredraget bygger på et stort studie fra januar 2024 af Generation Z og på det white paper som Dorte Wimmer har skrevet om netop de unge kunder og medarbejder (udkommer i marts 2024) . Det er krydret med masser af best practice cases fra hele verden, som Dorte Wimmer selv har besøgt.

Foredraget afholdes af direktør Dorte Wimmer og er tilgængeligt efter d. 14 Marts 2024.

Book og hør mere på: dw@retailinstitute.dk

KONTAKT

For yderligere oplysninger eller spørgsmål, kontakt Dorte Wimmer på dw@retailinstitute.dk eller telefon +45 40 32 98 10

0
    0
    Se kurv
    Din kurv tomRetur til shop