Medlemskabet
Få vidensforspringet, der løfter jeres resultater
Retail er benhård business. Marginalerne er små, og beslutninger skal træffes hurtigt.
Kun de bedst informerede træffer de rigtige beslutninger i tide – og det kræver adgang til data, trends, analyser og brancheindsigt, som går dybere end egne salgstal.
I får adgang til viden, trends og markedsdata, der ikke blot fortæller jer, hvad der sker i markedet, men også hvorfor det sker – og hvordan I omsætter det til strategiske fordele.
Medlemmer
Gør som så mange andre – brug indsigt og inspiration til at stå stærkere…
Som medlemsvirksomhed får i:
Dagens vigtigste retailnyheder og tendenser direkte i din indbakke.
Følg markedet tæt og spot udviklingen i din branche i tide.
Dybdegående analyser, der styrker din position i markedet.

Fortroligt netværk for erfarne retail-profiler. Her deles indsigter, idéer og perspektiver.
Dobbelt op på netværk og viden – til halv pris.
Få strategisk indsigt med ”Kæder i Dansk Detailhandel”.
Få hurtig indsigt i et aktuelt tema, der sætter dagsordenen i retail.
Bliv inspireret af banebrydende løsninger fra førende internationale retailere – nøje udvalgt af eksperter fra vores internationale netværk, Ebeltoft Group.

Få faglig tyngde i jeres kommunikation – vi stiller op som kilder.
Oplev NRF Retail’s Big Show i New York og Paris.
” De klogeste beslutninger starter med den rette indsigt”
Kontakt os
Hvad kan vi hjælpe dig med?
Se om din virksomhed allerede er medlem her
Medlemskabsprisen beregnes ud fra, hvor stor din virksomhed er målt i antal årsværk. (fuldtidsansatte)
Vil du vide, hvad et medlemskab vil koste for netop din virksomhed? Så Kontakt os – vi vender hurtigt tilbage med et konkret tilbud.
Et medlemskab giver adgang til hele virksomheden – uanset om du arbejder med salg, marketing, HR, indkøb eller står i butik. Alle medarbejdere kan få glæde af de indsigter, værktøjer og fordele, medlemskabet giver.
Med adgang til viden, indsigter og data om trends og tendenser inden for forbrugeradfærd, vil jeres marketingafdeling stå stærkere i forhold til:
- At få en mere dybdegående forståelse for jeres målgruppe
- At kunne målrette markedsføringen mere præcist
- At levere succesfulde innovationer
- At få et bedre beslutningsgrundlag til at basere beslutninger om strategier, kampagner m.m. på og dermed minimere risici
- At kunne reagere hurtigere på ændringer i forbrugeradfærd og dermed opnå en konkurrencefordel
Med adgang til viden og en dybere indsigt i, hvordan forbrugerne tænker, handler og træffer beslutninger, vil jeres salgsafdeling stå stærkere i forhold til:
- At få en bedre forståelse af kunderne og dermed få nemmere ved at udarbejde den rette salgsstrategi
- At kunne udarbejde stærkere salgsargumenter og præsentationer, som giver større troværdighed og autoritet
- At øge effektiviteten ved at tilpasse kommunikation og produkttilbud mere præcist til kunderne
- At kunne spotte nye trends og muligheder i markedet
- At netværke med ligesindede inden for branchen
Vil du vide mere om hvordan du kan få gavn af medlemskabet? så kontakt os via formularen