Archive

Dette års julekampagne fra Lidl satte en Lidl-julebamse i hovedrollen, og nu sætter dagligvarekæden altså yderligere ind på både bamser og jul med en større digital markedsføringskampagne og samarbejde med store aktører. Lidl bliver Spotifys første sponsor nogensinde på ‘UK Christmas...

H&M Home er gået sammen med smykkebrandet Uncommon Matters om at skabe en kollektion af såkaldte smykker til hjemmet. Smykkekollektionen består af en række smykkeskrin, smykkeholdere, bakker, vaser, stearinlys og lysestager i farverne hvid, gul, lyserød, rød, guld og sølv...

Isbrandet Streets er gået sammen med streetwearbrandet Volley om at lancere en limited edition skokollektion inspireret af forskellige is. Kollektionen indeholder bl.a. et par sko under navnet The Heritage Low, som fås i farverne Bubble O’Bill, Banana Paddel Pop og...

Shaping New Tomorrow har indgået et samarbejde med herrelandsholdet i fodbold frem til 2024. I den forbindelse lancerer brandet en såkaldt landsholdskollektion, der bl.a. består af jakker, jakkesæt og skjorter, som kan købes i brandets danske og tyske butikker. Alle...

Designer Shoe Warehouse (DSW) hopper nu med på den reparationsbølge, der skyller ind over modebranchen, og tilbyder reparation af kundernes sko i alle deres 500 butikker i USA. Det sker i samarbejde med den online skoreparatør Cobblers Direct. Reparationsservicen fungerer...

Amazon Fashion er næste aktør på listen over det sociale medie Snapchats mange samarbejdspartnere. Det betyder det nye samarbejde, at Snapchats brugere nu virtuelt kan prøve solbriller fra Amazon Fashion ved hjælp af augmented reality. Når de rette briller er...

Burberry går sammen med det populære onlinespil Minecraft og skaber et modeventyr i gameruniverset kaldet ’Burberry: Freedom to Go Beyond’. Lanceringen indeholder også en fysisk capsule-kollektion, der er tilgængelig online i syv af Burberrys butikker samt en digital kollektion af...

Den kinesiske e-handelsplatform Alibaba.com vil styrke den danske eksport. Det sker i samarbejde med Dansk Erhverv, Dansk Industri og Landbrug & Fødevarer og skal give danske virksomheder mulighed for at åbne virtuelle butiksfacader på Alibaba.com. De får dermed muligheden for...

Den britiske sundheds- og skønhedsretailer Boots har netop annonceret sit nyeste partnerskab med leveringstjenesten Uber Eats. Det betyder, at de engelske forbrugere for første gang kan få leveret toilettaskens nødvendigheder, håndkøbsmedicin, helsevarer, gaveidéer og meget mere, hele vejen hjem til...

Modebrandet By Malene Birger lancerer i dag en minikollektionen i samarbejde med luksusmode onlineretaileren Net-a-Porter. Kollektionen, som består af seks pieces, strik, jakkesæt, lædernederdel, matchende vest og en frakke, er designet med fokus på anvendelighed og den kommende sæsons farvepalette,...

En traditionel pose Lay’s chips bliver solgt for fire dollars. Når Balenciaga har sat sit navn på den, bliver prisen lidt en anden. Chipsbrandet ejet af Pepsico og luksusmodehuset har indgået samarbejde, hvilket har resulteret i den såkaldte Lay’s x...