Skip to main content
  • Reportage | Retailtur | Trend

Forfatter: Dorte Wimmer
Dato: 17/01/2024

Postkort fra New York: Glossier – en unik kunderelation baseret på fællesskab og værdier

Kære medlem af Retail Institute

En af de talere som jeg selv personligt havde set frem til at se på scenen til retails store show NRF 24 var Glossier. Beautybrandet, der på bare 10 år er vokset markant og som trods sit på overfladen fravær i Danmark, er yderst populær herhjemme. Allerede på vores retail tur i New York for 5 år siden havde flere af deltagerne fået bestillinger med hjemmefra fra deres døtre, da vi første gang lagde turen forbi Glossiers første fysiske butik nogensinde her i New York.Det gælder også for mit eget vedkommende. Det er en fast tradition at mine døtre på hhv 17 og 21 år kan komme med ønsker til returkuffertens indhold, når jeg drager på min årlige tur til The Big Apple. I år bestod ønskerne af: hvide t-shirts, og hele otte forskellige Glossier produkter.

“Brandet er skabt med udgangspunkt i en blog og har sine rødder og sin DNA i ”content & community”.

Da chokket over de aparte ønsker havde lagt sig, begyndte jeg at undre mig over, hvad hemmeligheden bag et brand som Glossier er, siden de kan række så langt ind i min husholdning uden synderlig tilstedeværelse i

Læs hele indholdet...

0
    0
    Se kurv
    Din kurv tomRetur til shop