Global Consumer Report 2019

Ebeltoft Group Global Consumer Report 2019

Det bliver stadigt vanskeligere at forstå forbrugerne, deres adfærd og præferencer i en verden, der er præget af hurtig digital udvikling og teknologiske innovationer.

Vi befinder os i en kritisk tid, hvor det aldrig har været vigtigere for detaillister og brands at forstå de makrotendenser, der driver forbrugernes adfærd på globalt plan.

Ebeltoft Group Global Consumer Report 2019 afdækker forbrugernes holdninger og adfærd på tværs af 14 lande, herunder bl.a. Danmark, Norge, USA, Tyskland, Australien og flere.

I rapporten kan du læse om de globale forbrugeres holdninger og adfærd i forhold til bl.a. bæredygtighed, digitale shoppeværktøjer, social shopping, deleøkonomi, abonnementsløsninger og meget mere.

Se et kort uddrag af rapportens indhold i videoen her, hvor Director – Dorte Wimmer giver en smagsprøve.

Pris

DKK 695,- (ved løssalg) )
Alle priser er ex moms og forsendelse.

Udgivelse

Maj 2019

Kontakt

For yderligere oplysninger eller spørgsmål, kontakt Dorte Wimmer på dw@retailinstitute.dk eller telefon +45 40 32 98 10.

Category
bøger