Her er årets vindere af FMCG Consumer Awards
Kunderne ude i dagligvarehandlen har bestemt, hvem de mener, skal løbe med årets vigtigste priser. Hvilken butiksoplevelse har gjort størst indtryk? Og hvilken butikskæde har, ifølge kunderne, gjort det allerbedst? Vinderne blev offentliggjort tidligere i dag til vores store FMCG konference, og var du ikke til stede, kan du se dem her – og læse kædernes egne begrundelse hvorfor de tror, de har vundet.
Årets Techinnovations pris gives til den dagligvarekæde, der har formået at tilbyde kunderne de nyeste og bedste digitale løsninger – herunder smarte selvbetjeningsmuligheder, intuitive mobilapps og problemfri online shopping. Ved at gøre brug af teknologi til at forbedre kundeoplevelsen og gøre hverdagen lettere, har denne kæde skabt en moderne indkøbsoplevelse, som sætter kunden i centrum.
Vinder: Bilka
Årets Produktinnovations pris gives til den dagligvarekæde, der har udmærket sig ved at tilbyde det mest spændende og nyskabende sortiment. Kæden har formået at introducere nye og interessante produkter, der imødekommer forbrugernes