Retailblog

Bershka Experience tilbyder kunderne en unik phygital-oplevelse, som integrerer innovative digitale og teknologiske elementer i den traditionelle butik. Udover den traditionelle butiksoplevelse med tøj og sko udstillet på mannequinner og stativer, sørger Bershka for at flette flere særlige digitale oplevelser...

Forbrugerbevidstheden stiger i Danmark. Det er blevet mainstream at være klimakriger, og forbrugerne ønsker i høj grad at gøre en forskel gennem deres produktvalg. Halvdelen af befolkningen tænker over at føre en bæredygtig og klimavenlig livsstil. Det viser vores helt...

Vi er i disse år vidne til en tsunami af forandringer, som for altid vil ændre retailverdenen og langt hen ad vejen allerede har sat sine dybe spor i detailhandlen. Grænserne mellem kanaler nedbrydes, og traditionelle retailere fokuserer i stigende...

Vi har identificeret seks nye kundetyper på tværs af alder, som retailere bør tage aktivt stilling til. Kundetyperne sætter nemlig rammerne for shopping i fremtiden på tværs af fire generationer. Her får du indblik i én af kundetyperne...

Kunderne er nomader, der ubemærket, men kontinuerligt, er i bevægelse. Det kræver derfor nye opskrifter og formler at mikse den perfekte kundeoplevelse. Succes i kundemødet vil fremadrettet have 3 vigtige ingredienser...

I Rapha-butikker bliver kunderne hængende længe. De er nemlig lige dele butik, kaffebar, snackstop og mødested for cykelentusiaster, der ønsker at dele deres passion for sporten med andre. Og netop fællesskab og passion er nøgleordene hos en virksomhed, hvis formål...